Nemokamas DPD pristatymas visoje Lietuvoje, perkant nuo €50.00!
Turite klausimų? Maloniai kviečiame kreiptis.
Prekes ir krepšelius nuo €80.00 galite įsigyti lizingu.

Kokybės garantija, garantinis aptarnavimas

7. Prekių kokybės ir garantijos, garantinis aptarnavimas
Elektronikos prekėms taikoma standartinė europos sąjungos, 24 mėn. garantija. Prekių garantinis aptarnavimas vykdomas tik užpildžius garantinį taloną, neužpildžius talono prekės nepriimamos. Prašome atsisiųsti: WORD, PDF, PAVEIKSLĖLIS (išsirinkite jums patogiausią variantą). Užpildytą taloną prašome atsiųsti adresu insy@insy.lt, temoje nurodant: Garantiniam aptarnavimui ir savo užsakymo numerį, pvz. #9999. Taloną būtina pridėti prie garantiniam aptarnavimui pristatomų prekių (tai nebūtina, jei prie prekių nurodysite užsakymo numerį, o talonas bus išsiųstas mūsų el. paštu). Atkreipkite dėmesį, kad prekės garantiniam aptarnavimui turi būti pristatomos kliento lėšomis. Esant jūsų pageidavimui (pažymima garantiniame talone), mes galime prekes paimt bei grąžinti norimu adresu, vienas kurjerio atvykimas kainuoja €2.99 visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją, gyvenantys ten, maloniai kviečiami susisiekti papildomai). Sumą už prekių paėmimą, parvežimą arba abi paslaugas reikia apmokėti pagal išrašytą sąskaitą, neapmokėjus - kurjeris neatvyks paimti, arba negrąžins sutaisytų prekių. Galite rinktis tiek ir paėmimą tiek ir grąžinimą (tokiu atveju mokama suma būtų €5.98), arba prekes pristatyti į garantinį aptarnavimą bei iš jo atsiimti, savo lėšomis ir norimais būdais. Prekes pristatant patiems prašome jas atitinkamai ir saugiai supakuoti, iki prekių gavimo neprisiimame atsakomybės už jų būklę, prekes siunčiant paštu ir panašiomis paslaugomis - išsaugokite siuntos numerį, jį nurodykite laiške. Prekės garantiniam aptarnavimui priimamos mūsų biuro adresu KONTAKTUOSE. Po prekių gavimo, būklė ir gedimai patikrinami bei nustatomi per 5 (penkias) darbo dienas. Garantinis taisymas gali užtrukti iki dviejų savaičių (dešimties darbo dienų), tačiau, priklausomai nuo taisymo darbų sudėtingumo terminas gali prailgėti arba sutrumpėti. Apie ilgesnį terminą klientą informuojame, klientą informuojame ir apie sutaisytas prekes. Terminas gali prailgti dėl reikalingų detalių ir pakaitinių komponentų importavimo tiesiogiai iš gamintojo, nenumatytų ir papildomų remonto darbų. Jei produktui nustatomas sudėtingas garantinis gedimas, reikalaujantis gamintojo taisymo, produktas keičiamas nauju iš karto. Jei prekei nustatomas gedimas atitinkantis ne garantinį, atsiradęs dėl vartotojo kaltės ir/ar netinkamo naudojimo už gedimo taisymą, detales reikalingas gedimui pašalinti ir papildomus darbus susimoka klientas. Už tokius darbus išrašoma sąskaita, kurios neapmokėjus, sutaisytas produktas klientui nėra grąžinamas. Prieš atliekant darbus ir apie papildomas remonto išlaidas klientai visada informuojami, susisiekiant, jokie darbai už kuriuos turite mokėti nepradedami vykdyti be jūsų sutikimo, atsisakius remonto prekių grąžinimo išlaidos padengiamos jūsų pačių, pagal išsiuntimo tvarką. Maloniai kviečiame susipažinti ir su toliau pateikiamomis taisyklėmis ir tik su jomis sutinkant pildyti garantinį taloną:

7.1. Kiekvienos UAB „Inovacinės sistemos“ el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
7.5. Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
7.6. Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą (sąskaita-faktūra) arba užpildytą garantinį taloną.
7.7. Atlieka autorizuoti serviso centrai. Pirkėjas prekes turi pristatyti pats. Stambios buitinės technikos kokybė gali būti įvertinta ir pirkėjo namuose.
7.8. Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
7.9. Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).
7.10. PVM sąskaitą - faktūrą gausite el.laišku automatiškai, kai Jūsų užsakymo statusas bus patvirtintas įvykdytu. 
7.11. Atskirus garantinius dokumentus papildomai naudoja tik dalis gamintojų. Garantiniai dokumentai gali būti siunčiami atskirai nuo prekių. Prekes siunčiame tiesiai iš sandėlio, todėl garantiniai dokumentai pakuotėje gali būti neužpildyti. Tokiu atveju galite pristatyti juos inovacinessistemos.lt biuro adresu ir mes išsiųsime juos užpildytus.
7.12. Klientas visuomet turi teisę kreiptis į UAB „Inovacinės sistemos“ ir mes pasistengsime suteikti operatyvią pagalbą ar reikiamą informaciją dėl prekės remonto. Kreipiantis prašome nurodyti užsakymo numerį, pirkimo datą, pirkėjo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą.
7.13. Tais atvejais, kai prekė yra nepataisoma,ne dėl kliento kaltės autorizuotas servisas pateikia pažymą. 
7.14. Klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą prekę arba UAB „Inovacinės sistemos“ įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus.

Rašyk
Skambink