Atsiskaitymo būdai

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka ir terminai.

5.1. UAB „Inovacinės sistemos“ el. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę, nebent šį el. parduotuvė nepasiekiama dėl techninių darbų.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos inovacinessistemos.lt el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
5.4.1. ATSISKAITYMAS PER SAUGIĄ MOKĖJIMO SISTEMĄ PAYSERA.LT – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema. Pigiausias, greičiausias, saugiausias bei lengviausias būdas pinigų pervedimui. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma, turi turėti prieigą prie savo banko sąskaitos internetu (internetinė bankininkystė). Pinigus Pirkėjas perveda į UAB „Inovacinės sistemos“ el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą PAYSERA sistemoje. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje.
5.4.2. ATSISKAITYMAS BANKINIU PAVEDIMU – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas vietininį mokėjimo pavedimą tiesiogiai padaro į UAB „Inovacinės sistemos“ „SwedBank“ banko sąskaitą. Rekvizitai pavedimui pateikiami prieš patvirtinant užsakymą, taip pat nurodomi ant išankstinės bei PVM sąskaitų-faktūrų. Nesinaudojantis elektronine bankininkyste klientas gali sąskaitą atsispausdinti ir pavedimą padaryti savo banko skyriuje. Pirkėjas privalo mokėjimo formos skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ nurodyti užsakymo numerį, kuris pateiktas užsakymo patvirtinimo el. laiške. Banko taikomi mokęsčiai už pinigų pervedimą į UAB „Inovacinės sistemos“, „SwedBank“ sąskaitą nėra įtraukiami į kliento sąskaitą už prekes. Pardavėjas neatsako už tokių mokęsčių taikymą ir/ar dydį. Prieš darydami bankinį pavedimą įsitikinkite, kad patvirtinote užsakymą bei gavote tai patvirtinantį elektroninį laišką, kitokiu atveju sistemoje užsakymas neužregistruojamas.
5.4.3. ATSISKAITYMAS GRYNAISIAIS PINIGAIS, ATSIIMANT PREKES – jei prekes pirkėjas atsiima pats, UAB „Inovacinės sistemos“ biure, be jokio papildomo mokęsčio galimas atsiskaitymas tiesiogiai pardavėjui. Atsiskaitymas atsiimant prekes ir mokant banko kortele aprašomas punkte
5.4.6. Apie galimybę atsiimti prekes, atitinkamų specifikacijų ar estetinių prekės savybių keitimą, papildomus laukimo ir pristatymo terminus bei prekių nebuvimą pirkėjas informuojamas el. laišku arba telefoniniu skambučiu. Pardavėjas negarantuoja prekių paruošimo atsiėmimui, nesant to patvirtinančio skambučio ar laiško.
5.4.4. ATSISKAITYMAS GRYNAISIAIS PINIGAIS KURJERIUI, ATSIIMANT PREKES – jei pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo per kurjerius paslaugą, atsiskaityti galima ir atsiimant prekes, jas įteikiančiam kurjeriui. Tokia paslauga papildomai kainuoja €1 ir yra įtraukiama į kliento sąskaitą.
5.4.5. ATSISKAITYMAS KORTELE KURJERIUI, ATSIIMANT PREKES – jei pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo per kurjerius paslaugą, atsiimant prekes galima atsiskaityti ir banko kortele. Tokia paslauga papildomai kainuoja €1.99 ir yra įtraukiama į kliento sąskaitą.
5.4.6. ATSISKAITYMAS BANKO KORTELE, ATSIIMANT PREKES MŪSŲ BIURE – jei prekes pirkėjas atsiima pats, UAB „Inovacinės sistemos“ biure, be jokio papildomo mokęsčio, galimas atsiskaitymas banko kortele. Apie galimybę atsiimti prekes, atitinkamų specifikacijų ar estetinių prekės savybių keitimą, papildomus laukimo ir pristatymo terminus bei prekių nebuvimą pirkėjas informuojamas el. laišku arba telefoniniu skambučiu. Pardavėjas negarantuoja prekių paruošimo atsiėmimui, nesant to patvirtinančio skambučio ar laiško.
5.4.7. NAUJIENA! ATSISKAITYMAS LIZINGU (IŠSIMOKĖTINAI) – Ypač patogu, negalintiems arba nenorintiems mokėti visos sumos iš karto. Įsigyti prekes lizingu galite tiek mūsų el. parduotuvėje, tiek mūsų parduotuvėje gyvai, adresu V. Kudirkos g. 20, Vilniuje. Jei pirkėjo prekių krepšelio vertė yra didesnė nei €80.00, arba perkate prekę, kainuojančią daugiau nei €80.00, galite sumą grąžinti dalimis, pagal jūsų norimą terminą, galimybes ir norus mokėti tam tikro dydžio sumą kiekvieną mėnesį. Lizingu prekes įsigyti gali tik mokūs, pilnamečiai asmenys, turintys savo pilnametystę patvirtinantį oficialų, valstybinį dokumentą (vairuotojo pažymėjimas, asmens tapatybės kortelė, pasas ir t.t.). Finansavimo terminas - iki 36 mėn. Norintys įsigyti prekes išsimokėtinai, užpildę užsakymą pasirenka apmokėjimo būdą UAB „SB LIZINGAS“. Paspaude patvirtinti užsakymą, esate nukreipiami į paslaugų teikėjo puslapį, kur vadovaujatės tolesnėmis instrukcijomis. Jūsų užsakymą pradėsime vykdyti tik tuomet, kai gausime patvirtinimą iš UAB „SB LIZINGAS“, kad jūsų paraiška patvirtinta, o sutartis pasirašyta. Paslaugą teikia įmonė UAB „SB LIZINGAS“ dėl papildomų sąlygų ir įkainių, prašome vadovautis sutartimi ir sąlygomis, kurias jums pateikia ši įmonė. Informacija pateikiama skačiuoklėje prie prekių yra informacinio pobūdžio, pagal jūsų individualų mokumą ir galimybes bei pasirinktą išsimokėjimo terminą, mokėtina suma, mėnesinis įmokos dydis ir kitos sumos keičiasi. Mokėtinos sumos nurodomos prieš pasirašant sutartį. Kai taikomos akcijos nemokamoms lizingo paslaugoms, be pabrangimo tam tikrai prekių grupei, ar prekei, apie tokį lizingavimą pranešama prie tos prekės, prašome vadovautis nurodymais prie prekių. DĖMESIO! PAGAL LR ĮSTATYMUS LIZINGO IR PASKOLŲ SUTARČIŲ PASIRAŠYTI NEGALIMA NUO 22:00 VALANDOS VAKARO IKI 7:00 RYTO.
5.5. Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymo bankiniu pavedimu bei atsiskaitymo per PaySera.lt paslaugas, įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant, nes tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių išsiuntimo terminas.
5.6. Pardavėjas pirkėjui išrašo sąskaitos faktūros elektroninį variantą, išankstinės sąskaitos variantas, nurodytu el. paštu, gaunamas iš karto po užsakymo patvirtinimo. Galutinė sąskaita faktūra išrašoma po apmokėjimo, popierinis tokios sąskaitos variantas įteikiamas kartu su prekėmis, elektroninis - išsiunčiamas el. paštu.